Ékszerkarbantartás, ékszertárolás

2012. március 21., szerda

Hosszú hétvége és Meghatározhatatlan Számú Cica története

A hosszú hétvége szabadsággal telt: mind a munkahelyről, mind az ékszerkészítésről-blogolásról szabadságoltam magam a család, a kerti munka és első kerti-partink kedvéért.

Minden nap hajnalban keltem és már főztem is az ebédet aznapra...így eshetett meg pl. az a furcsaság, hogy reggeli helyett ebédelt az ébredező férj-, és gyereknép, természetesen fél nyolckor...borsóleves, hurka-kolbász...könnyed kis reggeli indítás :-)

A kert még nincs igazán felkészítve a dajdajozásra, így kiköltözött a mikróm, 30 virsli és 15 hot-dog kifli, mustár és ketchup társaságában. Mindenki vehetett a kedvére, amikor csak akart, és meglepően nagy örömmel fogadta az önkéntessereg a rendhagyó élelmezést. Este meggyulladt az első tábortűz is, melynek melegénél a legkitartóbbak 11-ig beszélgettek három üveg borkülönlegesség társaságában.



Irgalmatlan mennyiségű ágat daráltak le komposztnak a srácok, eltüntetve a tavalyi belvízben elpusztult fák romjait...persze, a keddi szakember végezte metszés ismét embernyi halmot és munkát adott az én drágáimnak. No, sebaj, ezek még száradnak 1-2 hetet, addigra megjön a saját ágdaráló...

Hajni, ezúton is köszönöm Neked és Édesapádnak a kölcsöndarálót!!!!
Köszönet továbbá Lyucinak (Melantha), Bélának és Csizmának a segítségért, társaságért!

Én jórészt dirigáltam, szemléltem és a virágaimat rendezgettem, nem nagyon fértem hozzá az ágpusztítókhoz.

Tyúkocskáinkat sokkolta a nagy szabadság, hatalmas elánnal vetették bele magukat a kapirgálásba. A téli bezártság után a 700 nm bekalandozása-végigcsipegetése szinte lenullázta a kukorica és búzafogyasztásukat.
Az eredmény: a "Hercegnő" nevű szép fehér jércénkről kiderült, hogy kakas...a maradék 6 tyúk meg elkezdett tojást produkálni, hiánytalan létszámban.

A gyönyörű hétvégén azért jutott idő a Kislányomra is: fantasztikus órákat éltünk meg kettesben a gyönyörű tavaszban!
Szemernyi árnyékot jelentett, hogy a pocaklakó Béta nem mozgott, pedig már hetek óta kényeztet a belső masszázs által keltett biztonsággal. Kedden kiderült, él, rendben van, csak lustizott, ráhozva Anyára a szívbajt.

És új családtagot köszönthetünk: Meghatározhatatlan Számú Cicát!

Még nincs rövidebb beceneve és a hirtelen beköltözés miatt fényképet sem mutathatok róla, de ma pótlom a dolgot és feltöltöm...

Ki is ő?

A kórházba mostanság gyakrabban járunk Béta miatt, és feltűnt egy szelíd, igen méretes kandúr a portán. Amolyan mindenki kedvence, de különösen a biztonsági szolgálaté. Szelíd, barátságos, nem követelőző cirmos.
De bizony kiderült, hogy kislány a lelkem, pontosabban kismama. A kórház nagy fás térség nálunk is, ahol bár nem lehetne, nagyon sok gazdátlan, félvad cica él és szaporodik a betegek örömére. Természetesen nem lehetnének ott, de ki tudja megfogni őket?!

Szegény cicukánk viszont szelíden és mindenórás várandósságától elnehezülten igen jó célpont a példastatuálásra: a biztonsági szolgálatnak ki lett adva: ide nem fialhat, el kell tüntetni a kölyköket és a mamát is. A jószívű biztonságiak inkább elkezdtek gazdit keresni.

A keddi erős szívhangtól megvidámodva simogattam a "kandúrt", amikor megláttam az irgalmatlan pocakot...drága kis sorstársamat azonnal nagyobb kényeztetésben részesítettem, aminek a hatására a hölgy nekem is felajánlotta.

Telefon Férjnek, cicabeazonosítás és jóváhagyás után már indultam is az autóért, Meghatározhatatlan Számú Cicánk be is költözött a kerti házba.

Jól érzi magát, két óra bezártság után már ki is mertük engedni, annyira kedves és szelíd állat.
Ő nem volt nagyon bátor, a terasz biztonságától max. 2 méterre távolodott el, és vissza-visszatért a házba.

Tyúkot-kakast még nem igen látott, mert nagyon felháborodottan kergette el őket a teraszról, de megmorogta a szomszéd bácsit is...

Ma sietek hozzá és izgatottan várjuk a kérdéses számú kiscica érkezését, mert mindnek van helye a hobbitelken, csak jöjjenek és egészségesek legyenek!

Hamarosan kiegészítem a bejegyzést a képekkel :-)

Íme, Meghatározhatatlan Számú Cica, sajnos már szürkületben fényképezve :-)




3 megjegyzés:

  1. :) Naja. Csak te azt nem tudod, hogy 11 magasságában a pasik elkezdtek olyan magasröptű gondolatokat feszegetni,amit én már nem is értettem, és szegény Fecó hazáig hallgatta efelett érzett pityereghetnékem.
    Remélem,sikerült elültetni a nárciszokat.

    VálaszTörlés
  2. Igen, az új telepítésű fű köré került...és bizony hajlamosak az éjszakában furcsa dolgokról beszélgetni...meg ne felejtsd el, mi "csak" 6-10 éve vagyunk közöttük...:-D Béla és Feri "házassága" már igen csak 25 éves...:-D

    Félszavakból is megértik egymást és ezeregy saját poénjuk van...

    VálaszTörlés
  3. Á, nem is az. Csizmával kezdtek el olyan dolgokról beszélgetni,hogy még...azt hiszem, az ilyen elmélkedésekhez a lélekről,meg a jóról,meg mittudomén még kb. 100 évet kellene okosodnom.

    VálaszTörlés