Ékszerkarbantartás, ékszertárolás

2012. március 5., hétfő

Ismét aktívan!

Megvolt a Nagy Esemény!

Lezárult az első komolyabb ékszerbemutatóm és nagyon pozitív élményként könyvelhetem el ezt az eseményt!

Tapasztalat, visszajelzés a leendő megrendelőktől, építő kritikák és igények...pontosan az, amiért odamentem :-). Természetesen fény derült a "kivonulós felszerelésem" hiányosságaira is, de testvéremmel, Tímár Katalinnal, gyorsan és leleményesen pótoltuk őket. Ha kipihentem magam, jöhetnek a végleges megoldások is...Párom lázas betegen medálok számára megalkotott életfa-installációi tökéletesen beváltak, remélem, segít még készíteni hasonlókat.

Köszönöm Boa Veronika énekesnek és tánctanárnak a lehetőséget: nem minden nap adódik, hogy igazán nívós, exkluzív táncesten jelenhessen meg egy alkotó!

A békéscsabai Fiume Hotel bálterme tökéletes helyszínnek bizonyult, ékszereim közvetlenül a tánctér rendezői jobbján kaptak helyet, egy gyönyörűen előkészített körasztalon.

Bátor táncos hölgyek vállalták, hogy a szebb, nagyobb, mutatós egyedi darabokat modellként bemutatják körbesétálva a teremben, elidőzve az asztaloknál pár pillanatot. Nagyon finom, egyáltalán nem tolakodó megoldás volt ez. Az egyedi szettek szépen mutatnak egy displayre kifektetve, de így keltek életre igazán!
Öröm volt látni a hölgyeket is, mert ők még jobban kivirultak tárgyaimat viselve. Én meg büszke voltam...nem is kicsit.
Bátorságukat egy-egy fülbevalóval köszöntem meg. Remélem, a mezőhegyesi hölgy, aki korábban távozott, mint, hogy választott volna, elégedett lesz a vöröses hajához választott réz fülcsivel!

Veron elmondta a gondolatait az ékszereimről és munkámról, én meg csak hallgattam és remélem, ezt összeszedi nekem írásban is, mert nagyon szeretném feltenni ide, a blogra.
A képen Tímár Kata kíméli ki éppen a kismamát, aki a terített asztal mellől kibicel...:-D



Asztalkánk jobbról, az alsó két tálcáról hiányoznak az egyedi szettek, amik itt még várták, hogy a hölgyek bemutassák őket.



Az asztal jobb széle, a fekete tálcán a Tekla Szett, amit tombolára ajánlottam és nagy örömet okozott egy gyönyörű doktornőnek!

Sajnos, kis fényképezőgépem nem bizonyult elégnek minden esemény megörökítésére, ezért izgatottan várom Veron férje, Árpi fotós összefoglalóját. Addig meg sem próbálom visszaadni a táncélményt...

Utólagos bejegyzés...íme Árpi képei

http://www.facebook.com/media/set/?set=a.3129299143747.142687.1002768089&type=3

A GM Tánciskola táncosai fantasztikus standard és lati-tánc bemutatót tartottak, mindeközben Veron énekelt tündérhangon egy álomszép lila ruhában.
Veron táncos lányai igazán vidám és gördülékeny műsort adtak. Változatos, színes volt, különböző hastánc-stílusokból szemezgetve.

Veron szeme megint világított tánc közben... nem is lehetett eldönteni, hogy mivel is táncol ez a lány: a hajával, testével, vagy szemével :-D

És még egy különlegesség: többek között ibolya likőrt kínáltak az érdeklődőknek (nem csak ezt, természetesen, hanem vérnarancsot, kávésat és ajjaj, de elfelejtettem mi mindent még...:-D)



Nem csak a színe ibolya ám, hanem az illata és a zamata is...bár én az utóbbit csak a nyelvem hegyével próbáltam ki, hiszen a Pocaklakó és az autó nem szeretik az ilyesmit...:-D


Hirtelen ezek a gondolatok jutottak az eszembe, holnaptól meg ismét jönnek a képek az ékszerekről :-)!

Köszönöm az érdeklődéseteket!

1 megjegyzés:

  1. Komolyan,ha előre tudom,hogy milyen vacak bulit tartanak a kuvaszosok,akkor inkább veled megyek erre. De mit tehettem,az ősöket boldogítanom illett vele. De a madarászos-szőlőpáleszes vacsinak ez a nyomába nem ért, látszik,hogy nem mi szerveztük. Irigykedem a képeket nézve,biztos jó volt a hangulat Csabán.:)

    VálaszTörlés