Ékszerkarbantartás, ékszertárolás

2011. december 12., hétfő

Közeleg a Karácsony...

Nehéz egy anya élete, főleg, ha a kicsikéje és a családja, munkája mellett szeretne még valami mást is csinálni...Én is megtapasztalom az időhiányt, pedig igen csak fogadkoztam, minden nap írok ide valamit :-).

Sok elmaradásom van az önmagam által előirányzottakhoz képest, de végre megköszönhetem néhány gimnazista diáknak és osztályfőnöküknek azt a sok munkát, amivel önzetlenül meglepték a szentesi ovisokat. Bizony, az én kicsi Novám életében először látott élő szereplős mesejátékot, meglepte az élmény (eddig csak bábszínházas volt) és azóta is emlegeti.

Gondoltam, én is meglepem a diákokat valamivel, valami egyedivel, amivel támogathatom azt a kis önzetlen csírát, ami bennük még megvan. Sajnos, nem tudom a nevüket, de remélem, jelentkeznek, ha az osztályfőnökük átadja a lányoknak-fiúknak a meglepit. És íme, a művecskék:






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése